top of page
  • Writer's picturevisionwedding

日本紅葉Pre-Wedding + 香港婚禮拍攝

日本東京輕井澤紅葉Pre-Wedding之旅 這是2019年的輕井澤紅葉Tour的其中一輯作品,謝謝客人Alice & Max嘅信任, 跟我們來到東京嘅輕井澤拍攝Pre-Wedding。 入秋後嘅輕井澤真的非常漂亮,全年4個季節,秋天的紅葉季是我們最喜愛的。 當您走進輕井澤的一刻,就已經被這裡色彩斑斕的紅葉包圍著, 到處都是拍攝元素,到處都是一幅畫般可讓我們構圖。 雖然現在因疫情影響,大家都去唔到最愛嘅日本,希望今年年尾 我地可以再次踏足輕井澤啦,因為嚮呢度影Pre-Wedding真係好舒服好快樂的喔。

疫情下的香港婚禮拍攝 拍攝紅葉Pre-Wedding完畢後,新人Alice & Max很滿意我地嘅Japan Pre-Wedding相片效果,

都搵左我地幫她們拍攝香港嘅Wedding Day Photo喔。

雖然呢個疫情令到大家嘅計劃都有所改變,晚宴變午宴,證婚限人數,宴會又限人數。不過婚禮過程仍然係溫馨浪漫的,有最愛嘅親友陪同,簡簡單單的也是一個很圓滿嘅婚禮,大家也來感受一下這天愉快嘅氣氛喔。


Recent Posts

See All
bottom of page