top of page
  • Writer's picturevisionwedding

Snapshot和Standard Shot的分別

Updated: Nov 13, 2022

有關婚禮攝影上Snapshot和Standard Shot的分別

不時都會有客人問我們有關婚禮攝影,究竟Snapshot和Standard shot點分?

客人們應該怎樣揀?Snapshot重要還是 Standard shot重要呢? 我們亦不時在Facebook messenger用文字回覆,但總確得不夠詳細,所以在此圖文並荗一下。

婚禮攝影服務流行2位攝影師Snapshot和Standard shot一起拍攝,相信都有超過十多年了,行頭裡簡稱為2p1v(意思即是:2位攝影師,1位錄影師 ),2p即代表1p是Snapshot, 另1p就是Standard shot了。

首先我們講下Snapshot嘅相片特色 您們在Vision Wedding的Facebookwebsite, 看到的Wedding Day Photo全都是Snapshot。 以下相片都是Snapshot攝影師拍攝的:

Snapshot攝影師拍攝講求構圖,氣氛,自然,著重運用現場光線,捕捉在場人士最感動一刻,一瞬間重要嘅畫面。

Snapshot攝影師除了拍攝大家互動嘅畫面之外,亦都會拍攝婚禮裡面一些細節,如婚禮物品,服飾,佈置等等。

到中午外拍時間,Snapshot攝影師會教導新人和兄妹姊妹擺一些有趣動作,亦會協助新人擺一些唯美嘅pose,同時,Vision Wedding的Snapshot Photographer亦熟悉外影地點哪裡取景最好,免除新人們嘅煩惱。

簡單講解完Snapshot相片,到討論一下Standard Shot的重要性:

相信要拍攝一輯好嘅Snapshot照片,Standard Shot photographer(正機) 亦功不可沒,因為嚮整個婚禮過程,Standard Shot都擔當一個主持嘅角色,講解傳統嘅禮節,拍攝嘅程序,同時會帶動氣氛,協助新人們,兄弟姊妹或親友們兄嘅擺位,令到Snapshot拍攝得到更完美嘅畫面,除此之外,Vision Wedding的Standard Shot又會說說笑,緩和大家緊張嘅氣氛,當然最重要的就是紀錄當日一些斟茶,戴金器,親友大合照等等。

以下相片就是Standard Shot Photographer拍攝的:

Wedding Day Photo拍攝裡,Standard Shot照片講求紀實,清晰,齊整,相片感覺都是長輩們喜歡的,因為都是四四正正,會望鏡頭的相片,最重要當然是斟茶時拿著金器拍攝的照片,和晚上的台上大合照,都是長輩們最需要的。

Standard Shot攝影師,當然除了一些傳統嘅大合照外, 其實都會拍攝其他實況的,他的構圖通常比較wide, 影到最多嘅野,相反,SnapShot就會捕捉一些特別嘅角度,2位攝影師互相補足。 如果喜歡我們相片風格,亦想睇多些Wedding Day Snapshot or Standard作品,歡迎Facebook Inbox我地或者按此Whatsapp我地喔。 #wedding day photo #wedding day snapshot #wedding standard shot #vision wedding and production #婚禮攝影師 #wedding photographer

3,458 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page